Der kan være meget at spare ved, at få en telefoniløsning

Frederik 1

Kroner og øre

Har du i dag et eksternt firma der tager dine telefoner, når du ikke lige selv er ledig?

Hvis svaret dertil er ja, så ved du måske også at opkald til disse koster i runde tal ca. 10 kr. pr. opkald, det er uanset om røret bliver smækket på, eller om der rent faktisk har været en dialog.

Med et telefoniløsning med menustyring kan du meget let undgå fordyrrende udgifter, vi har netop haft et konkret eksempel med en kunde der kunne spare ca. kr. 4.000 pr. måned, alene ved at de omstiller til en menu i første omgang, der lige informere om at vedkommende ikke er ledig og derefter giver muligheden for at taste X, for at prøve en anden medarbejder eller blive stillet om til omstillingen.

 

Den dyre tid

Får du også opkald når du er kommet hjem og har fri?

Har du med privat personer, at gøre kender du helt sikkert til, at modtage et opkald kl. 19, for lige at høre om det der hegn nu bliver sat op i morgen som aftalt, eller om du har husket at huset skulle males grønt 🙂

Med et telefonisystem kan du lave tid- og helligdagsstyring så dine kunder bliver mødt med information omkring åbningstider og evt. mulighed for at lægge en besked eller sende en mail.

Husk at tiden med familien er vigtigst.

 

Men hvad koster det så?

- Hos Alt IT har vi abonnementer helt ned til kr. 79 pr. md. ​